Bleskovka

Střednědobý výhled rozpočtu MČ Praha 18 na období do roku 2029

Zde

 

letnany LetištěVůči podobným velkým projektům je třeba být skeptický, zvláště v hlavním městě Praze, kde je obtížné prosadit i projekty, na nichž je všeobecná shoda.  S podobným projektem na stěhování úředníků Magistrátu přišel před třinácti lety PAVEL BÉM. Ukázalo se, že to bylo DRAHÉ A NEEFEKTIVNÍ řešení.  Projekt tedy považujeme za nepromyšlený a ani není jasné, jakým způsobem bude využito oněch 90 DOMŮ V CENTRU města, z nichž podstatná část byla postavena právě pro účely ministerstev. Jsme letňanskou opozicí, a proto budeme velmi pečlivě sledovat, jestli se letňanský starosta ZDENĚK KUČERA z ANO přikloní spíše k názoru premiéra, nebo na stranu obyvatel Letňan.  Přímo u metra Letňany existuje řada lepších možností: Budované administrativní centrum Letňany u ulice Prosecké dlouhá léta nabízí rozsáhlé prostory. Bylo by snazší využít připravený projekt.  Hned vedle metra se nacházejí i pozemky ministerstva financí. Další možností je BROWNFIELD mezi Čakovickou a Kbelskou ulicí po bývalém ČSAD Klíčov.  Praha se chystá povolit celou řadu nových developerských projektů v této části města. Hovoří se o tom, že na severovýchodě města PŘIBUDE KOLEM 100 TISÍC OBYVATEL. Není možné, aby zde Praha prosazovala další plochy pro byty a administrativu, ANIŽ BY VZNIKL JEDINÝ KILOMETR NOVÉ SILNICE NEBO TRAMVAJOVÉ TRATI. Své by o tom mohli vyprávět obyvatelé Letňanských Zahrad, kteří dodnes za deště chodí v blátě. Kbelská ulice už dnes zažívá téměř každé ráno DOPRAVNÍ KOLAPS KVŮLI CHYBĚJÍCÍMU DÁLNIČNÍMU OKRUHU. Pak je potřeba ROZŠÍŘIT TRAŤ Č. 070 do Neratovic a Mělníka. U každé železniční stanice ve středních Čechách by mělo být P+R, aby Středočeši vůbec nemuseli do Prahy zajíždět a plnit ulice svými auty.  Bez těchto dvou staveb NEMÁ SMYSL UVAŽOVAT o další velké zástavbě u metra Letňany. autor:  R. Čermák Zdravé Letňany